Welkom

Corona en uw behandeling

Beste patienten

Kwaliteit, Zorg en Aandacht In de praktijk in Spaubeek biedt tandarts Kretzer tandheelkundige zorg aan patienten die op zoek zijn naar kwaliteit en naar een praktijk waar de aandacht voor de patient voorop staat.Het team, bestaande uit tandarts Kretzer, preventieassistente Ilse Jordens en tandartsassistente Lilian Gorissen - Maessen, biedt de volledige tandheelkundige zorg aan die uw gebit nodig heeft. Een greep uit onze behandelingen: Algemene tandheelkunde, prothetiek (ook op implantaten), kroon-en brugwerk (ook op implantaten), pijndiagnostiek en behandeling, angstreductie, vullingen en parodontologie. VMK kronen leveren wij voor 331,66 euro (inclusief tandtechniekkosten 75 euro) en facings vanaf 250 euro. Ook is een second opinion mogelijk (50 euro). Wij nodigen u uit om vrijblijvend kennis met ons te maken!

MondzorgSpaubeek

Tandarts Cor Kretzer

Musschenberg 17

6176 BE Spaubeek

Telefoon 046 - 4432063 e:mondzorgspaubeek@outlook.com

De praktijk is nog open voor nieuwe

patiënten !

Pijnklachten en spoedgevallen hebben bij ons altijd voorrang.

Openingstijden

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met donderdag: 8.45 uur - 16.00 uur En op vrijdag: 8.45 uur - 12.00 uur
Contact Contact

MondzorgSpaubeek Musschenberg 17 6176 BE Spaubeek t: 046 443 20 63

MONDZORG

SPAUBEEK

De komende periode zijn wij telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen tussen 9 en 11 . Door de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus hebben de verschillende beroepsorganisaties voor de Mondzorg gezamenlijk het advies uitgebracht om de tandartspraktijken te sluiten voor reguliere behandelingen. Wij volgen dit advies op om de risico’s tot besmetting voor u en voor ons zo klein mogelijk te houden. Het is nog niet duidelijk voor welke duur. Reeds geplande behandelingen worden geannuleerd, u wordt door ons gebeld of u ontvangt per mail een bericht. Voor vragen zijn wij telefonisch in principe bereikbaar tussen 9 en 11 uur. De praktijk zal nog wel geopend zijn voor spoedgevallen als trauma’s, nabloedingen en tandpijn. Deze spoedzorg kan en mag uitsluitend geboden worden aan patiënten die niet besmet zijn met het coronavirus. Alle afspraken voor behandeling moeten telefonisch worden aangevraagd. Wij kunnen dan beoordelen of u in onze praktijk kunt worden behandeld. Wij vragen u vriendelijk doch dringend om in ieder geval niet naar onze praktijk te komen als een van de volgende punten op u van toepassing is: - u bent zelf COVID-19 patient; - u bent in nauw contact geweest met een door het virus besmet persoon, bijvoorbeeld als u huisgenoot bent van een bewezen COVID-19 patient; - u heeft klachten als verkoudheid, hoesten, keelpijn, verhoging of koorts; - u bent de afgelopen 14 dagen in een regio met wijdverspreid voorkomen van Corona geweest. Mochten er wel symptomen van het coronavirus bij u aanwezig zijn en heeft u tandheelkundige hulp nodig, maken wij voor u een afspraak in het ziekenhuis waar de juiste maatregelen zijn genomen om u te kunnen behandelen. In de praktijk hanteren wij momenteel de volgende huisregels: - Houdt voldoende afstand tot andere patiënten - Desinfecteer uw handen bij binnenkomst met handalcohol of was uw handen op het toilet - Schud géén handen - Hoest eventueel in uw elleboog Wij hopen op uw begrip in deze situatie!

Welkom

Coronavirus en uw

behandeling

Beste patienten

Kwaliteit, Zorg en Aandacht In de praktijk in Spaubeek biedt tandarts Kretzer tandheelkundige zorg aan patienten die op zoek zijn naar kwaliteit en naar een praktijk waar de aandacht voor de patient voorop staat. Het team, bestaande uit tandarts Kretzer, preventieassistente Ilse Jordens en tandartsassistente Lilian Gorissen - Maessen, biedt de volledige tandheelkundige zorg aan die uw gebit nodig heeft. Een greep uit onze behandelingen: Algemene tandheelkunde, prothetiek (ook op implantaten), kroon-en brugwerk (ook op implantaten), pijndiagnostiek en behandeling, angstreductie, vullingen en parodontologie. VMK kronen leveren wij voor 331,66 euro (inclusief tandtechniekkosten 75 euro) en facings vanaf 250 euro. Ook is een second opinion mogelijk (50 euro). Wij nodigen u uit om vrijblijvend kennis met ons te maken!

MondzorgSpaubeek

Tandarts Cor Kretzer

Musschenberg 17

6176 BE Spaubeek

Telefoon 046 - 4432063 e:mondzorgspaubeek@outlook.com

De praktijk is nog open voor nieuwe patiënten !

Pijnklachten en spoedgevallen hebben bij ons altijd voorrang.

Openingstijden

Contact Contact

MondzorgSpaubeek Musschenberg 17 6176 BE Spaubeek t: 046 443 20 63

MONDZORG

SPAUBEEK

De komende periode zijn wij telefonisch bereikbaar voor

spoedgevallen tussen 9 en 11 .